Obchodní a storno podmínky voroplavby

Podmínky pro rezervaci (objednávku) voroplavby:

  1. Vzájemný vztah mezi Klientem a fyzickou osobou Josef Maleček, IČ: 21036837, K Zahrádkám 172, 382 21, Kájov (dále jen „Poskytovatel“), se řídí ustanoveními občanského zákoníku.
  2. V případě, že Klient vyplní a odešle tento formulář (objednávku) na adresu Poskytovatele, považuje se jeho úkon za závaznou objednávku s obsahem v tomto formuláři uvedeným. Smluvní vztah se stejným obsahem vznikne mezi Klientem a Poskytovatelem pouze tehdy, pokud Poskytovatel Klientovi takovou objednávku potvrdí.
  3. V případě, že se Poskytovatel rozhodne akceptovat Klientovu objednávku, je oprávněn požadovat po Klientovi uhrazení zálohy ve výši uvedené v potvrzení objednávky či jinak sdělené.
  4. Klient je povinen uhradit zálohu ve lhůtě uvedené splatnosti. Pokud tak Klient neučiní, není Poskytovatel dále vázán jeho objednávkou.
  5. Doplatek vypočtené ceny uhradí Klient způsobem, který určí Poskytovatel.
  6. Ceny jsou uvedeny v Ceníku, platném pro ten který rok, který je k nalezení na https://www.malecek.cz/cz/voroplavba/.

Všeobecné podmínky voroplavby:

  1. Klient během plavby musí dbát pokynů Poskytovatele nebo osob určených Poskytovatelem, zejména obsluhy plavidla.
  2. Klient nesmí svým chováním ohrožovat bezpečnost plavby. Klient nesmí zejména vystrkovat části těla mimo plavidlo. Klient také musí dbát ostražitosti pro případ nenadálé skutečnosti ohrožující bezpečnost plavby.
  3. Klient nesmí svým chováním, zejména hlasitým hovorem nebo telefonováním a podobně, rušit ostatní Klienty na plavidle. V případě toho chování může být Klient vyloučen z přepravy. V tomto případě nevzniká nárok na vrácení přepravného.
  4. Poskytovatel (nebo osoba určená Poskytovatelem) si vyhrazuje právo vyloučit z přepravy zjevně podnapilé osoby nebo osoby pod zjevným vlivem omamných látek či jinak zjevně nezpůsobilé.
  5. Klient je povinen respektovat zasedací pořádek na plavidle určený Poskytovatelem nebo osobou určenou Poskytovatelem a pokyny Poskytovatele jakož i pokyny obsluhy plavidla. 
  6. Půjčované vybavení je způsobilé výhradně pro použití, pro které je Poskytovatelem Klientovi půjčeno a Klient není oprávněn půjčené vybavení užívat jiným způsobem.
  7. Klient zodpovídá za vypůjčené a převzaté vybavení. V případě nevrácení převzatého vybavení nebo jeho poškození uhradí Klient nevrácené nebo poškozené věci Poskytovateli, a to v cenách jejich pořizovací výše k okamžiku uzavření smlouvy. Klient je povinen uhradit škodu při vrácení vybavení, nedohodne-li se s Poskytovatelem jinak.
  8. Klient neodpovídá za běžné opotřebení vypůjčeného vybavení, které je způsobeno běžným provozem při užívání vybavení při plavbě.
  9. Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku Klienta v případech, kdy je ohrožena bezpečnost poskytované služby, a to bez náhrady. Klient nemá právo na náhradu škody či újmy z důvodů takto zrušené objednávky. O této skutečnosti rozhoduje Poskytovatel. V tomto případě bude Klienta bezodkladně informovat. Podmínky ohrožující poskytovanou službu jsou zejména (nikoliv však výlučně):
    • nepříznivé vodní podmínky (příliš nízký nebo vysoký vodní stav a podobně),
    • nepříznivé povětrnostní podmínky (vichřice, dlouhotrvající silný déšť a podobně).
  10. Poskytovatel je oprávněn v případech, jež nemůže ovlivnit, jakož i z dalších závažných důvodů hodných zvláštního zřetele, které mu brání v poskytnutí služeb dle této smlouvy:
    • zrušit Klientovi poskytnutí služeb či přerušit jejich poskytování,
    • přesunout termín nebo změnit čas poskytované služby.

Stornopodmínky voroplavby:

  1. Poskytovatel je oprávněn ze závažných provozních důvodů zrušit Klientovu objednávku. V tomto případě je povinen o tom Klienta neodkladně informovat a v přiměřené lhůtě mu vrátit již zaplacenou zálohu. V tomto případě není záloha ponížena o administrativní poplatek ve výši 2,5 % z uhrazené částky, minimálně však 50 Kč.
  2. Při zrušení objednávky Klientem více než 10 kalendářních dnů přede dnem plavby se stornopoplatky nehradí. Klientovi není navrácen administrativní poplatek ve výši 2,5 % z uhrazené částky, minimálně však 50 Kč.
  3. Při zrušení objednávky Klientem v době 10 – 3 kalendářních dnů přede dnem plavby uhradí klient Poskytovateli 25 % z celkové ceny objednaných služeb. Na tuto částku je Poskytovatel oprávněn započíst Klientem zaplacenou zálohu. Klientovi není navrácen administrativní poplatek ve výši 2,5 % z uhrazené částky, minimálně však 50 Kč.
  4. Při zrušení objednávky Klientem v době 2 – 1 kalendářních dnů přede dnem plavby uhradí klient Poskytovateli 50 % z celkové ceny objednaných služeb. Na tuto částku je Poskytovatel oprávněn započíst Klientem zaplacenou zálohu. Klientovi není navrácen administrativní poplatek ve výši 2,5 % z uhrazené částky, minimálně však 50 Kč.
  5. Při zrušení objednávky Klientem v den plavby uhradí klient Poskytovateli 100 % celkové ceny objednaných služeb. Na tuto částku je Poskytovatel oprávněn započíst Klientem zaplacenou zálohu.
  6. Stornopoplatky se nehradí v případech, kdy je ohrožena bezpečnost plavby, a to před započetím poskytováním služby. O této skutečnosti rozhoduje Poskytovatel. Podmínky ohrožující bezpečnost plavby jsou zejména (nikoliv však výlučně):
    • nepříznivé vodní podmínky (zejména příliš nízký nebo vysoký vodní stav a podobně),
    • nepříznivé povětrnostní podmínky (zejména vichřice, dlouhotrvající silný déšť a podobně).
  7. Bylo-li poskytování služeb (plavby) zahájeno a v průběhu zrušeno pro nepříznivé počasí či z důvodů technické závady či jiných vážných důvodů, za které neodpovídá poskytovatel, jízdné se v souladu s obchodními podmínkami Poskytovatele nevrací. Klient nemá právo na náhradu jakékoliv škody či újmy.
  8. Pokud se Klient nedostaví včas na místo nástupu (alespoň 15 minut před plánovaným začátkem poskytování služeb), nemůže Poskytovatel garantovat dostupnost objednaných služeb a Klientovi nevzniká nárok na vrácení ceny. Na tuto částku je Poskytovatel oprávněn započíst Klientem zaplacenou zálohu.
  9. Pokud Klient nevyčerpá objednané služby – např. rozhodne-li se předčasně opustit plavidlo a podobně – nemá nárok na snížení ceny za nevyčerpané služby.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 16.2.2024.

 

Do dubna 2024 zavřeno. Kontakt: lode@malecek.cz