Obchodní a storno podmínky pronájmu lodí

Podmínky pro rezervaci (objednávku) a půjčování lodí:

  1. Vzájemný vztah mezi Klientem a společností Sport Service Český Krumlov, s.r.o., se sídlem Rooseveltova 28, Český Krumlov, IČ: 26026368 (dále jen „Půjčovna“), se řídí ustanoveními občanského zákoníku.
  2. V případě, že Klient vyplní a odešle tento formulář (objednávku) na adresu Půjčovny, považuje se jeho úkon za závaznou objednávku s obsahem v tomto formuláři uvedeným. Smluvní vztah se stejným obsahem vznikne mezi Klientem a Půjčovnou pouze tehdy, pokud Půjčovna Klientovi takovou objednávku potvrdí.
  3. V případě, že se Půjčovna rozhodne akceptovat Klientovu objednávku, je oprávněna požadovat po Klientovi uhrazení zálohy ve výši uvedené v potvrzení uvedené v potvrzení objednávky či jinak sdělené.
  4. Klient je povinen uhradit zálohu ve lhůtě uvedené splatnosti. Pokud tak Klient neučiní, není Půjčovna dále vázána jeho objednávkou.
  5. Doplatek vypočtené ceny uhradí Klient způsobem, který určí Půjčovna.
  6. Ceny jsou uvedeny v Ceníku, platném pro ten který rok, který je k nalezení na https://www.malecek.cz/cz/jednodenni-vylet-26/.

Všeobecné podmínky půjčování lodí:

  1. Půjčované vybavení je způsobilé výhradně pro použití, pro které je Půjčovnou Klientovi půjčeno a Klient není oprávněn půjčené vybavení užívat jiným způsobem.
  2. Klient zodpovídá za vypůjčené a převzaté vybavení. V případě nevrácení převzatého vybavení nebo jeho poškození uhradí Klient nevrácené nebo poškozené věci Půjčovně, a to v cenách jejich pořizovací výše k okamžiku uzavření smlouvy o vypůjčení. Klient je povinen uhradit škodu při vrácení vybavení, nedohodne-li se s Půjčovnou jinak.
  3. Klient neodpovídá za běžné opotřebení vypůjčeného vybavení, které je způsobeno běžným provozem při užívání vybavení při plavbě.
  4. Klient si půjčuje veškeré vybavení na své vlastní riziko. Půjčovna nenese žádnou zodpovědnost za škody na zdraví a majetku Klienta nebo třetích osob, způsobené v souvislosti s užíváním zapůjčeného vybavení.
  5. Klient se zavazuje vrátit zapůjčené vybavení do 18:00 h (pokud není Půjčovnou uvedeno jinak) v místě dohodnutém. V opačném případě je Půjčovna oprávněna vymáhat smluvní pokutu dle platného ceníku, se kterým je Klient seznámen před začátkem poskytování služeb.
  6. Půjčovna si vyhrazuje právo vyloučit osoby či neposkytnout jim vybavení, které vykazují známky zejména podnapilosti či vlivu omamných látek, či jinak zjevně nezpůsobilé pro užívání zapůjčených věcí. Klient nemá právo na náhradu škody či újmy z důvodů tohoto postupu Půjčovny. 
  7. Půjčovna nepřebírá žádnou odpovědnost za škody na zdraví a majetku vzniklé Klientovi nebo třetím osobám při používání vybavení.
  8. Půjčovna je oprávněna v případech, jež nemůže ovlivnit, jakož i z dalších závažných důvodů hodných zvláštního zřetele, které jí brání v poskytnutí služeb dle této smlouvy:
    • zrušit Klientovi poskytnutí služeb či přerušit jejich poskytování,
    • přesunout termín nebo změnit čas a místo předání vybavení,
    • změnit výši ceny za poskytnuté vybavení.
  9. Půjčovna nebo její zástupce je oprávněna kontrolovat způsob používání a zacházení s poskytnutým vybavením a udělit pokyny k nakládání s tímto vybavením.
  10. Půjčovna je oprávněna odmítnout poskytnutí vybavení i bez udání důvodu. 
  11. Půjčovna si vyhrazuje právo zrušit objednávku Klienta v případech, kdy je ohrožena bezpečnost poskytovaných služeb, a to bez náhrady. Klient nemá právo na náhradu škody či újmy z důvodů takto zrušené objednávky. O této skutečnosti rozhoduje Půjčovna. V tomto případě bude Klienta bezodkladně informovat. Podmínky ohrožující bezpečnost poskytované služby jsou zejména (nikoliv však výlučně):
    • nepříznivé vodní podmínky (příliš nízký nebo vysoký vodní stav a podobně),
    • nepříznivé povětrnostní podmínky (vichřice, dlouhotrvající silný déšť a podobně).

Stornopodmínky půjčování lodí:

  1. Půjčovna je oprávněna ze závažných provozních důvodů zrušit Klientovu objednávku. Klient nemá právo na náhradu škody či újmy z důvodů takto zrušené objednávky. V tomto případě je povinna o tom Klienta neodkladně informovat a v přiměřené lhůtě mu vrátit již zaplacenou zálohu. V tomto případě není záloha ponížena o administrativní poplatek ve výši 2,5 % z uhrazené částky, minimálně však 50 Kč.
  2. Při zrušení objednávky Klientem více než 10 kalendářních dnů před počátkem zápůjční doby se stornopoplatky nehradí. Klientovi není navrácen administrativní poplatek ve výši 2,5 % z uhrazené částky, minimálně však 50 Kč.
  3. Při zrušení objednávky Klientem v době 10 – 3 kalendářních dnů před počátkem zápůjční doby uhradí klient Půjčovně 25 % z celkové ceny objednaných služeb. Na tuto částku je Půjčovna oprávněna započíst Klientem zaplacenou zálohu. Klientovi dále není navrácen administrativní poplatek ve výši 2,5 % z uhrazené částky, minimálně však 50 Kč.
  4. Při zrušení objednávky Klientem v době 2 – 1 dnů před počátkem zápůjční doby uhradí klient Půjčovně 50 % z celkové ceny objednaných služeb. Na tuto částku je Půjčovna oprávněna započíst Klientem zaplacenou zálohu. Klientovi dále není navrácen administrativní poplatek ve výši 2,5 % z uhrazené částky, minimálně však 50 Kč.
  5. Při zrušení objednávky Klientem den zápůjční doby uhradí Klient Půjčovně 100 % z celkové ceny objednaných služeb. Na tuto částku je Půjčovna oprávněna započíst Klientem zaplacenou zálohu.
  6. Stornopoplatky se nehradí v případech, kdy je ohrožena bezpečnost poskytovaných služeb, a to před zapůjčením lodě s příslušenstvím. O této skutečnosti rozhoduje Půjčovna. Podmínky ohrožující bezpečnost poskytované služby jsou zejména (nikoliv však výlučně):
    • nepříznivé vodní podmínky (zejména příliš nízký nebo vysoký vodní stav a podobně),
    • nepříznivé povětrnostní podmínky (zejména vichřice, dlouhotrvající silný déšť a podobně).
      Klient nemá právo na náhradu jakékoliv újmy či škody.
  7. Pokud Klient nevyčerpá objednané služby – např. odebere lodě v pozdějším termínu, než objednal nebo je vrátí dříve nebo odebere menší množství lodí a podobně – nemá nárok na snížení ceny za nevyčerpané služby a její vrácení.
  8. V případě, že se Klient nedostaví včas (alespoň 15 minut před plánovaným začátkem poskytování služeb), nemůže Půjčovna garantovat dostupnost objednaných služeb a Klientovi nevzniká nárok na vrácení či ponížení ceny. Na tuto částku je Půjčovna oprávněna započíst Klientem zaplacenou zálohu.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 16.2.2024

 

Do dubna 2024 zavřeno. Kontakt: lode@malecek.cz